A H&M; biztosra megy
Szerző: Rigó Ági - 2015.05.18. 11:12
A H&M a tegnapi Billboard zenei díjátadó apropóját választotta arra, hogy bejelentse: 2015. novemberi dizájner kollekciójához a patinás francia Balmain divatházat választotta. Klasszikus múlt, a legnépszerűbb sztárok és indokolatlan árú ikonikus termékek jellemzik a Balmain-t, így az együttműködés sikere máris borítékolható.
A kissé porosodó Balmain márka imidzsét a pár éve szerződtetett Olivier Rousteing tervező kezdte felfrissíteni. Legutóbbi nagy dobása az volt, amikor Kim Kardashiant és Kanye Westet kérte fel a Balmain-kampány arcainak. A mostani H&M együttműködés is egyértelműen azt célozza, hogy a brandet a fiatalok körében népszerűsítse.
- A generációmhoz akarok szólni, tervezőként ez a fő célom – nyilatkozta a dizájner. – A H&M annak a különleges lehetőségét kínálta fel számomra, hogy mindenkit elhozzak a Balmain világába, hogy ennek az álomnak a részesei lehessenek, és együtt megalkothassuk aglobális #HMBalmaination-t, ami az összetartozás hashtagje. Az együttműködés hihetetlenül természetesnek tűnt számomra: a H&M egy olyan márka, amihez mindenki kötődik. Ha ez az egységet feltételezi, akkor én is támogatom.
Már kíváncsian várjuk, hogy hogyan jelennek majd meg a Balmain ikonikus darabjai a H&M kínálatában. Klikk a Billboard díjátadón készült képekért! Forrás: @balmainparis
- A generációmhoz akarok szólni, tervezőként ez a fő célom – nyilatkozta a dizájner. – A H&M annak a különleges lehetőségét kínálta fel számomra, hogy mindenkit elhozzak a Balmain világába, hogy ennek az álomnak a részesei lehessenek, és együtt megalkothassuk aglobális #HMBalmaination-t, ami az összetartozás hashtagje. Az együttműködés hihetetlenül természetesnek tűnt számomra: a H&M egy olyan márka, amihez mindenki kötődik. Ha ez az egységet feltételezi, akkor én is támogatom.
Már kíváncsian várjuk, hogy hogyan jelennek majd meg a Balmain ikonikus darabjai a H&M kínálatában. Klikk a Billboard díjátadón készült képekért! Forrás: @balmainparis