Megérkezett a Gucci új reklámkampánya, és mit mondhatnék: elállt a szavam. A képek egy egészen szürreális történetet mesélnek el, a főszereplők pedig Zoolander iskolájának végzősei.
Be kell vallanom, egy ideje nem értem a Guccit. Persze ha iszonyú sznob lennék, tettethetném, hogy tetszik, hiszen mindenki oda meg vissza van Alessandro Michele kreációitól. De szerintem ennek a „mindenkinek” legalább a fele csak azért mondja ezt, mert egyszerűen nem meri bevallani az ellenkezőjét.
A pre-fall kollekcióban láthattunk izgalmas szetteket, a most megjelent reklámkampány pedig kifejezetten szórakoztató történetet mesél el, hogy jobban meggondoljuk.
A történet egy madárházban játszódik, ahol a 70-es évekből érkezett időutazó bloggerek afterpartyznak. A flamingók is egy buliból érkezhettek, legalábbis erre következtetünk a szétcsúszott testtartásból, a viaszos csillogásból és az üveges tekintetekből.
A svájcisapkás lány, aki egy elég merész kesztyűvel dobta fel a szettjét, fogócskázik az egyik flamingóval. Valaki hívja a WWF-et!
A társaság legromantikusabb lelkületű tagja félreértette az esti buli dress code-ját, ezért egy vörösszőnyegre álmodott ruhában van. Úgy tesz, mintha olvasna, de valószínűbb, hogy alszik. A támlán üldögélő, lázadó szellemű barátnő ellenben zseniális cicás pulcsiban van, ami a kúlság netovábbja a metálos pliszírozott szoknyával.
A legentellektüelebb fiú is olvasgat, amit a vastag keretes szemüveg is bizonyít. Visszafogott kiegészítőkről szó sincs, a gyűrűk és a jeti papucs tökéletes összhangban vannak.
Szegény flamingókat csak nem hagyják békén. Rossz vége lesz.
A retró szemüveges pár nyilván verset szaval. Viszont figyeljük csak meg a hátizsákot! Fesztiválkiegészítőnek bevállalnám!
A hölgyről egyértelműen lerí, hogy eminens tanuló volt Zoolander iskolájában „gyerekeknek, akik nem tudnak olvasni JÓL”. Most viszont keresi a könyvét… vagy az italát várja türelmetlenül, ki tudja?
Természetesen film is készült a kampányhoz, ami tökéletesen visszaadja az afterparty hangulatot.